گردهمایی توزیع کنندگان مکمل خوراک nutriad در دبی

گردهمایی توزیع کنندگان مکمل خوراک nutriad در دبی
امارات متحدۀ عربی – دومین کنفرانس توزیع کنندگان مکمل خوراک در تاریخ 5 – 7 می (15-17 اردیبهشت) در هتل Le Meridien دبی برگزار شد. کارشناسان تولید مکمل خوراک Nutriad آخرین یافته ها و اطلاعات خود را از تولیدات این کمپانی در اختیار گذاشتند.
26 نماینده و توزیع کننده از خاورمیانه و افریقا (MEA) که شخصا توسط آقای Gilles De Feyter - مدیر فروش Nutriad در خاورمیانه و افریقا – دعوت شده بودند در این گردهمایی حضور داشتند. 
آقای Erik Vesser مدیرعامل Nutriad ضمن خوشامدگویی به تمامی حاضرین اظهار کرد : کمپانی Nutriad از استمرار روابط مدید خود با شرکا و توزیع کنندگان در کشورهای عضو MEA (خاورمیانه و افریقا) بسیار خشنود است و با همت و یاری شرکا، پتانسیل رو به رشد این منطقه را کشف خواهد کرد. 
تمامی سخنرانی ها بر روی کاربردی بودن خدمات و تولیدات متمرکز بودند و تمامی شرکت کنندگان در جلسات پرسش و پاسخ حضور فعالی داشتند . حضار از برنامه های آموزشی بسیار استقبال کردند و نسبت به وضعیت میکوتوکسین در بازارهای مختلف خاورمیانه و افریقا دید آگاهانه ای پیدا کردند.
به گفتۀ یکی از کارشناسان ، وقتی صحبت از مدیریت خطرات مربوط به میکوتوکسین پیش می آید منطقۀ خاورمیانه و افریقا از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد. 
آقای Jan Van Eys - مدیر توسعۀ بازرگانی در بخش دام اذعان داشت : تولیدات دامی این منطقه عمدتاً مربوط به گلۀ دام شیری ، شتر ، گوسفند ، یا بز می شود.  
Nutriad از طریق یک شبکۀ مستقیم فروش و 5 تأسیسات در 3 کشور جهان به بیش از 80 کشور جهان خدمات و تولیدات عرضه می دارد . 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com