Cobb تیم فنی خود در منطقۀ اقیانوسیه را تقویت می بخشد

Cobb تیم فنی خود در منطقۀ اقیانوسیه را تقویت می بخشد
در اولین "سمینار فنون و تکنیک در مرغداری" که در یکی از مراکز آموزشی جاکارتای اندونزی برگزار شد، آقای Pelayo Casanova مدیر عامل Cobb آسیا ، از برنامه های تقویت تیم خدمات فنی Cobb با حمایت مشتریان خود در منطقۀ آسیا – اقیانوسیه خبر داد. 
وی اذعان داشت با رشد قوی مرغداری Cobb در منطقۀ آسیا – اقیانوسیه ، این شرکت در نظر دارد با انتصاب نیروهای بیشتر به ویژه در بخش فنی به تقویت تعهدات خود به مشتریانش بپردازد.
این سمینار 3 روزه که با همکاری PT Charon Pokphand و تیم Cobb آسیا برگزار شد با ارائۀ موضوعات متنوع مانند سلامت دام و حفظ محیط زیست تا مدیریت و سیستم های تهویه توانست 60 کمپانی برتر مرغداری اندونزی را جذب خود کند. 
آقای Pelayo Casanova مدیر عامل Cobb آسیا با تأکید بر این نکته که به منظور دستیابی به بهترین بازدهی ، تمامی حاضرین در این سمینار بایستی یافته ها و آموزش های خود را با سایر کارکنان فارم و کمپانی خود درمیان بگذارند اذعان داشت : "کارشناسان فنی Cobb بسیار علاقمند به یاری رساندن هستند و همین به من اطمینان خاطر می دهد که Cobb همیشه به مشتریان خود در هر نقطه از جهان که باشند، بهترین خدمات را می رساند."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com