برگزاری موفقیت آمیز مجمع فنی Hubbard در بانکوک

برگزاری موفقیت آمیز مجمع فنی Hubbard در بانکوک
مقارن با هفتۀ برگزاری نمایشگاه VIV Asia ، کمپانی Hubbard نیز موفق به برگزاری مجمع فنی برای مشتریان خود در بانکوک تایلند شد. این مجمع با استقبال خوبی روبرو شد و قریب به 100 نفر را از 17 کشور جذب خود کرد که همگی از تعلیمات مفیدی که توسط کارشناسان ارائه شد بهره بردند.
این مجمع فنی توسط Oliver Richard  مدیر عامل Hubbard و با شعار همیشگی این تیم یعنی "خوراک کمتر، گوشت بیشتر" آغاز شد. سخنرانان در این مجمع دکتر Eric Bonjour با موضوع " وزن گیری و بلوغ مرغ مادر" ، آقای Kabir Ehsanul با موضوع "تکنیک های روشنایی به منظور ارتقاء و پایداری تولیدات" ، و Alastair Lewin با موضوع "استفاده از غلات خرد شده و شن برای بهبود سلامت روده" بودند. 
همچنین دکتر Costas Constantinou در رابطه با مبحث "بیماری های تنفسی در مرغ گوشتی" صحبت کرد و آقای Jacky Michard تجارب خود در زمینۀ "عملکرد مرغ گوشتی در آسیا و مصرف سطح متفاوت انرژی و اسید آمینه" را در اختیار حاضرین قرار داد. متعاقب آن سخنرانی آقای Claude Toudic با موضوع مهم و جدید "معایب نوظهور کیفیت گوشت در مرغ های گوشتی " بود. اهمیت "تضمین آب آشامیدنی باکیفیت" نیز موضوع دیگری بود که عنوان شد. 
مجمع آموزشی و مفید یکروزۀ Hubbard با "به روز رسانی آطلاعات مربوط به تحقیق و توسعه" توسط مدیر تحقیق و توسعۀ Hubbard و بحث و گفتگو توسط مدیر بازرگانی Hubbard در آسیا آقای David Fyfe به اتمام رسید. وی همچنین به مشتریان و حضار متضمن شد که مجمع فنی Hubbard در سال های آتی نیز تداوم داشته باشد .  



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com