اسید آمینه دی ال متیونین با نام تجاری" وُلژسکی اُرگسنتز" (volzhsky orgsynthese) وارد ایران شد

اسید آمینه دی ال متیونین با نام تجاری
اسید آمینه دی ال متیونین با نام تجاری" وُلژسکی اُرگسنتز" (volzhsky orgsynthese) به عنوان یک اسید آمینه‌ی ضروری و محدود کننده‌ی رشد در دام و طیوروآبزیان، برای نخستین  باراست که وارد ایران می شود. واردات این اسید آمینه ی با کیفیت،  نقش به سزایی در بهبود تغذیه دام، طیور و آبزیان خواهد داشت.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ژیوان نیک رشد،به گفته‌ی منابع معتبر دامپزشکی، این محصول اولین اسید آمینه ضروری در تغذیه دام، طیور و آبزیان می باشد.
به گزارش ITPNEWS-  مهندس امین نعمتی- مدیرعامل شرکت ژیوان نیک رشد که با نام تجاری ژیوانیک در بازار شناخته شده است- گزارشی از ظرفیت های صنعت مرغداری کشور در بخش های مختلف و صنایع مرتبط ارائه نمود. وی این صنعت را نیازمند استفاده از محصولات با کیفیت، جهت کاهش مشکلات تغذیه ای طیور و افزایش بهره وری اقتصادی دانست و آن را از اولویت های این صنعت بیان نمود.
وی عنوان کرد: مهمترین هدف از واردات دی- ال- متیونین شرکت وُلژسکی اُرگسنتز بهبود کیفیت محصولات موجود در بازار و خدمت به صنعت طیور کشور می باشد.
وی همچنین اذعان نمود: انحصارفروش دی- ال- متیونین شرکت وُلژسکی اُرگسنتز در ایران به شرکت ژیوانیک واگذار شده است.

دی– ال- متیونین وُلژسکی اُرگسنتز، شناخته شده در بازار اروپا
در این راستا امین نعمتی، در حاشیه مراسم رونمایی از دی- ال- متیونین ولژسکی گفت: تا کنون جای این محصول تولید شده با کیفیت و استانداردهای اروپایی در بازار داخلی کشور خالی بود که با واردات آن توسط "ژیوان نیک رشد" این کمبود برطرف شد.
وی افزود: دی ال-متیونین وُلژسکی اُرگسنتز بصورت پودرکریستال با حداقل خلوص 99%، زیست فرآهمی 100%و بسته بندی در پاکت های سه لایه و گارانتی 5 ساله از تاریخ تولید در بازار عرضه می شود. نعمتی با تاکید بر اینکه بکارگیری این برند درجیره ها صرفه جویی بالایی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: همیشه اضافه تقاضای مربوط به یک برند معتبردر بازار، با محصولات با کیفیت پایین پر می¬شدکه هم اکنون وُلژسکی اُرگسنتز جایگزین مناسبی برای آن ها خواهد بود.

وی تاکید کرد شرکت ولژسکی اُرگستنز، یکی از بزرگترین تأمین کنندگان بازار روسیه با دراختیار داشتن 60% سهم بازار متیونین آن کشور، به عنوان یکی از معتبرترین تأمین کنندگان متیونین بازار اروپا به ویژه کشور آلمان محسوب می‌¬شود.

تاریخچه وُلژسکی اُرگسنتز(volzhsky orgsynthese)
مدیر عامل ژیوانیک درباره تاریخچه این شرکت گفت: شرکت ولژسکی اُرگستنز در سال 1990 همزمان با شروع خصوصی سازی در روسیه تبدیل به یک شرکت خصوصی سهامی عام شد. این شرکت با سابقه روسی در سال 1995 از طریق سرمایه گذاری خارجی کاملا از مالکیت دولتی به خصوصی تبدیل شد و هم اکنون سهم بزرگی از بازار روسیه را تسخیر نموده است و یکی از معدود شرکت هایی است که متیونین تولیدی آن در بازار اروپا و در کنار برندهای معتبر اروپایی استفاده می شود. شرکت وِلدینگ (Welding) آلمان ازجمله شرکت های بنام توزیع کننده این محصول است.
علاوه بر شرکتِ “Welding”میتوان به شرکت های  “BASF”در آلمان،  “Adisseo”در فرانسه،  “Borsodchem” در مجارستان، “Istrochem” در اسلواکی و ده ها برند معتبر اروپایی و روسی به عنوان شرکای تجاری این برند معتبر اشاره کرد.
امروزه مصرف کنندگان، ولژسکی اُرگستنز را شرکتی قابل اعتماد، مسئول در قبال جامعه مصرف کننده، موفق در گذشته، پیشرو و هدفمند در آینده می شناسند.
به گفته نعمتی اعتبار و شهرت تجاری شرکت ژیوانیک موجب کسب توانایی و صلاحیت لازم جهت دریافت اعتبارنامه های مربوط به واردات فرآورده¬های تخصصی در ایران از شرکت های معتبر بین المللی گردیده است. وی در گفتگو با ITPNews اضافه کرد: «امیدواریم با عنایت به لطف الهی و پشتیبانی مسئولین محترم سازمان دامپزشکی و با بهره گیری از تلاش مدیران و کارکنان مجرب و متخصص، بتوانیم نقش موثری در کاهش مشکلات تغذیه ای و افزایش بهره وری اقتصادی دام و طیور درکشورمان برداریم.»

 کیفیت  دی– ال- متیونین "وُلژسکی اُرگسنتز"

امین نعمتی با بیان اینکه نتایج تمامی تحقیقات و مطالعات میدانی بعمل آمده بر بالا بودن سطح کیفیت این محصول صحه میگذارد، گفت:« با توجه به ظرفیت شرکت می توانیم این محصول را به میزان نیاز بازار وارد کنیم. وی در ادامه با ارائه جدول خصوصیات این اسید آمینه تأکید کرد وُلژسکی اُرگسنتز را میتوان در انواع خوراک آردی و پلت برای دام، طیور و آبزیان و تولید جایگزین های شیر (شیر برای گوساله شیر خوار) استفاده کرد.»
به گفته وی سیستم مدیریت کیفیت بسیار قوی این شرکت سبب انطباق سیستم تولید با الزامات استانداردهای بین المللی شده است. وی با معرفی گواهی نامه های بین المـللیTUV)، ISO:9001:2008،  (FAMI-QSکسب شده توسط این شرکت، ولژسکی را شرکتی پیشرو در زمینه تولید متیونین دانست.



برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تارنمای زیر اقدام نمایید
www.jivanik.com
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com