استقبال سازمان ها و اتحادیه ها از بزرگ ترین رویداد کشور

استقبال سازمان ها و اتحادیه ها از بزرگ ترین رویداد کشور
استقبال مرغداران و دامداران از نمایشگاه کیش که در تاریخ 29 بهمن الی 1 اسفند ماه به منظور بازدید از این نمایشگاه چشمگیر می باشد. با توجه به همکاری اتحادیه های استان های مختلف از جمله قم،مازندران،خراسان رضوی و شمالی، گیلان، گلستان، کرمان، اصفهان،هرمزگان و . . . در خصوص منظم کردن تیم ها در این رویداد بین المللی هماهنگی های لازم به منظور ملاقات ها و جلسات برای شرکت های حاضر در نمایشگاه فضای مناسبی برای رقابت و عرضه محصولات فراهم آورده است.
شرکت های حاضر در نمایشگاه VIV ایران با توجه به برنامه ریزی  و سیاست های خود می توانند بهره لازم را از این رویداد برده و در این فضای رقابتی حضور پیدا کنند.

 
کلمات کلیدی viv ایران viv iran
نظرات شما
  •  

    نوری مرغدار گفت : ۹۳/۱۰/۱۳

    من سال گذشته شرکت کردم واقعا خیلی بد بود .این نظر دیگر دوستان شرکت کننده هم بود

    پاسخ...
  •  

    سان صفا - مجری نمایشگاه گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    سال گذشته اولین دوره این نمایشگاه با تمام نقاط قوت و ضعف آن با ارزیابی کاملا مثبت سازمان جهانی VIV (لینک) برگزار شد. آخرین آمار مستند دریافتی از اتحادیه ها و تشکل های استانی برای حضور گروه های سازمان یافته از مرغداران و دامداران و هم چنین آخرین وضعیت ثبت نامی شرکت ها نشان از استقبال چشمگیر از این دوره است.
    هم چنین حضور هیات های دولتی-تجاری خارجی و مشارکت مستقیم اتاق مشترک ایران و عراق حاکی از قدرتمند بودن این رویداد ملّی و بین المللی است.

    پاسخ...
  •  

    سان صفا - مجری نمایشگاه گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    لینک ارزیابی سازمان جهانی VIV:
    http://www.viveurope.nl/en/Exposant/Roadshow/VIV-Expo-Pavilion.aspx

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید آدرس ایمیلتان را ارسال نمایید.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    ارسلان گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    با سلام آقای نوری لطف می کنید اسم شرکت های ناراضی را اعلام کنید؟ اخبار رسیده از شرکت های نمایشگاه چیزه دیگری نشان میدهد!!!!!!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    محمدياشار علي ن‍‍‍ژاد گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    همکار عزیز؛
    بی شک فراهم شدن چنین فرصتی برای صنعت دام و طیور ایران جای بسی قدردانی را دارد. در اینجا و از این سایت خبری مطمئن، صمیمانه از دست اندرکاران فرصت به دست آمده نمایشگاه viv ایران کمال تشکر و قدردانی را داریم، و به عنوان عضوی از این مجموعه تلاش می نماییم تا با حضورمان نمایانگر قدرت حقیقی صنعت دام و طیور ایران باشیم.

    پاسخ...
  •  

    سامان گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    سال گذشته که دوره اول نمایشگاه viv کیش برگزار شد، بازخورد مثبتی برای شرکت من داشت که امسال نیز در دوره دوم مجددا شرکت کردم. این یک فرصت بین المللی برای اثبات حضور و نشان دادن اقتدار شرکت های ایرانی برای سازمان نمایشگاهی viv هلند و کشورهای همسایه است.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com