عرضه نخستین برند تخم بلدرچین در گلستان

عرضه نخستین برند تخم بلدرچین در گلستان
به همت بسیج سازندگی ناحیه بندرترکمن «سلوی» نخستین برند تخم بلدرچین در استان گلستان توسط فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی به بازار آمد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از گلستان، «سلوی» نخستین برند تخم بلدرچین در استان گلستان توسط فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی گلستان به بازار آمد.
علی گل‎پلور، فعال عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: از یک سال گذشته فعالیت خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی با تولید بلدرچین آغاز کردم و به صورت جدی از سه ماه گذشته فعالیت‎های خود را در این عرصه دنبال کردم.
این فعال عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه با حمایت بسیج سازندگی ناحیه بندرترکمن وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شدم، افزود: اعتقاد دارم که تولیدات عرصه اقتصاد مقاومتی نیاز به یک برند دارد و لذا از سه ماه گذشته با ثبتنام در سایت اسناد و املاک کشور به دنبال کسب برند برای تولید محصولات خود شدم.
گل‎پلور ابراز داشت: تخم بلدرچین«سلوی» 70 درصد از بازار استان گلستان را به خود اختصاص داده و یکی از مشکلات اصلی این حرفه وجود دلالان و واسطه‎های فروش است.
وی ادامه داد: گوشت و تخم بلدرچین در گلستان مانند تولید گوشت مرغ دچار مشکلات و فراز و نشیب قیمت‎ها نشده و این موضوع میزان ریسک و خطر در سرمایه‎گذاری را کاهش داده است.
گل پلور با بیان اینکه «سلوی» نام یک پرنده بهشتی است، افزود: تخم بلدرچین در صورت قرار گرفتن تخم در سبد غذایی خانواده به دلیل فاکتور‎های مهم غذایی در جلوگیری، کنترل و بهبود بیماری‎ها نقش موثری را دارد.
وی تصریح کرد: تخم بلدرچین در درمان بیماری‎های زخم معده، التهاب معده، کم خونی، حفظ رطوبت پوست، تقویت ماهیچه‎های قلب، درمان سرطان سنگ کلیه، صفرا، کبد و مثانه بسیار موثر است.
این فعال عرصه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: تخم بلدرچین سرشار از ویتامین‎های، اسید‎های چرب ضروری، اسید‎های آمینه و مواد معدنی است که در سلامتی انسان تاثیر دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com