عملکرد موفقیت آمیز دستگاه کاهنده تلفات مرغداری در ایران

عملکرد موفقیت آمیز دستگاه کاهنده تلفات مرغداری در ایران
نصب دستگاه کاهنده تلفات مرغداری(ایریونیزاتور)در چند واحد مرغداری در سطح کشور(اصفهان،شیراز،یزد)نتایج بسیار قابل توجهی را برای مرغداران در برداشت.
این دستگاه با تولید یون منفی باعث کاهش چشمگیر آلودگی ها(گرد وغبار)،میکروارگانیسم ها(میکروبها،ویروسها،باکتری ها،قارچ ها،هاگ ها)وهمچنین از بین بردن گازهای موجود (آمونیاک،مونواکسیدکربن و...)در هوای سالن مرغداری شده است،که از نتایج آن میتوان به رساندن تلفات به4درصد،کاهش ضریب تبدیل،افزایش وزن ،عدم مصرف آنتی بیوتیک ، تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک اشاره کرد.
این دستگاه برای اولین بار توسط تیم سوئدی در مرغداری های سطح کشور نصب و راه اندازی شد.مرغداران زیادی در سطح کشور از این دستگاه استقبال کردند انتظار میرود که در آینده ای نه چندان دور همه مرغداران به استفاده از این دستگاه روی آورند چراکه بسیاری از مشکلات مرغداران در ازای خرید دستگاه برای همیشه از بین خواهد رفت.
ناگفته نماند که عملکرد این دستگاه با دستگاههای ازن ساز بسیار متفاوت می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با آبانگان تماس بگیرید.03137812560
 
نظرات شما
  •  

    es گفت : ۹۳/۰۴/۱۶

    میشه درمورداین وسیله کاهش تلفات بیشترتوضیح بدین یانشون بدین تامابدونیم چیه ممنون

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۰۴/۲۲

    اگه این سیستم چند دوره متوالی نتیجه ای رضایت بخش داشته باشد خوبه وگرنه با یکدوره نمیتوان نتیجه گیری کرد چرا که ممکن است سایر عوامل موجب عملکرد خوب واحد تولیدی شده باشد ولذا در این مورد نباید عجله کرد.

    پاسخ...
  •  

    دکتر گفت : ۹۳/۰۴/۲۲

    تولید یون منفی یعنی تولید رادیکال آزاد که به شدت واکنش پذیر است و غشای سلولی را از بین می برد و این یعنی سرطان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com