آغاز ثبت نام نمایشگاه دام و طیور تبریز

آغاز ثبت نام نمایشگاه دام و طیور تبریز
شرکت سان صفا - مجری نمایشگاه دام و طیور تبریز و نماینده شرکت نمایشگاه VIV در ایران - اعلام نمود که ثبت نام رسمی واگذاری غرفه جهت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه دام و طیور تبریز از ابتدای سال آغاز شده است و طی زمان محدودی به پایان خواهد رسید.
نمایشگاه دام و طیور تبریز یکی از معتبرترین نمایشگاه های تخصصی در صنعت کشاورزی و دامپروری ایران می باشد که امسال در تاریخ 29 خرداد آغاز و در اول تیرماه 1393 به کار خود پایان خواهد داد.
شایان ذکر است به علت افزایش تقاضا در دوره قبلی این نمایشگاه و کمبود غرفه برای متقاضیان؛ این دوره از نمایشگاه با افزایش فضای نمایشگاهی به 18000 مترمربع، قصد جذب شرکت های بیشتری را دارد.
در این دوره از نمایشگاه ، شرکت های پروتئنی نیز حضور به عمل خواهند رساند که با توجه به موقعیت جغرافیایی موجود، امکان بازاریابی برای سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان و بهره برداران افزایش بیشتری خواهد داشت.
استفاده از مباحث علمی سمینارهای تخصصی WPSA بین المللی و سازمان دامپزشکی همراه با دریافت امتیاز بازآموزی و گواهینامه معتبر از جمله امتیازاتی است که برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در جلسات علمی این نمایشگاه، در نظر گرفته شده است.
شماره تلفن 66574632 و 66927433 آماده پاسخگویی به کاربران عزیز می باشد. همچنین فرم ثبت نام ( رزرو غرفه ) بر روی سایت و همراه با این خبر، قابل دسترس می باشد.

دانلود فرم ثبت نامه
 
کلمات کلیدی تبریز نمایشگاه تبریز
نظرات شما
  •  

    اسعد باربد گفت : ۹۳/۰۱/۱۹

    سلام برای غرفه داران محل اسکان تهیه گردد.1261

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com