انتشار در تلگرام

خرید ۱۷۵ تن مرغ مازاد از سوی تشکل‌های بخش طیور قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از خریداری ۱۷۵ تن مرغ مازاد از سوی تشکل‌های بخش طیور این استان در دوماهه گذشته خبر داد.

یوسف جلوخانی با بیان اینکه ۱۷۵ تن مرغ مازاد از سوی تشکل‌های بخش طیور استان قزوین خریداری شده است، اظهار کرد: این میزان خرید مرغ از ۲۰ آذرماه سال جاری آغاز شده و تشکل‌ها روزانه ۱۰ تن مرغ را خریداری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اقدامات سخت افزاری و ذخیره سازی مرغ‌ها با کمک شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین انجام می‌شود که بتوانیم مدیریتی جامعی بر این روند داشته باشیم.

جلوخانی به تسهیلات مرتبط با خرید مرغ از سوی تشکل‌های بخش طیور اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم به عمل آمده که تسهیلات مرتبط با خرید مرغ از سوی تشکل‌ها از طریق بانک کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت شود.

این مسئول بیان داشت: خرید مرغ از سوی تشکل‌ها علاوه بر اینکه به تنظیم بازار کالاهای اساسی منجر می‌شود، به نوعی حامی تولیدکننده‌ها است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: موضوع واگذاری خرید مرغ مازاد به مرغداران در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و توانمندسازی تشکل‌های بخش خصوصی است.