انتشار در تلگرام

سون شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده با قیمت مناسب

ارائه قیمت روز گوسفند زنده در تهران و کرج و سایر شهر های دیگر در کنار فراهم آوردن امکان خرید گوسفند زنده، گوساله زنده و انواع طیور محلی از جمله خدمات مربوط به مجموعه سون شیپ می باشد. عزیزانی که به دنبال خرید دام زنده از مراکز شهرداری و مجموعه های بهداشتی و رسمی هستند می توانند در هر کجای تهران و کرج که باشند، تنها با یک تماس، دام سالم و بهداشتی را درب منزل تحویل بگیرند و یا جهت خرید به مراکز عرضه معتبر با ذبح بهداشتی مراجعه کنند.

قیمت خرید گوسفند زنده تهران
قیمت گوسفند زنده امروز در مراکز عرضه دام زنده شهرداری در سطح تهران برای انواع گوسفندان پرواری و کشتاری رقم متفاوتی می باشد. همانطور که می دانید تفاوت های زیادی برای خرید دام جهت کشتار و یا پروار بندی وجود دارد، که در هنگام خرید نیز این تفاوت ها مسلما بر روی قیمت گذاری تاثیر خواهند داشت. با توجه به اینکه اکثر مشتریان مجموعه نسبت به خرید گوسفند کشتاری در تهران و کرج تمایل دارند، فعالیت این مجموعه معطوف بر ارائه دام کشتار می باشد.
با توجه به اینکه مجموعه 7sheep به عنوان مرجع ارائه دهنده انواع دام زنده همچون گوساله زنده، گاو، بز، بره زنده، گوسفند زنده، مرغ و خروس محلی و ... شناخته می شود و زیر نظر اتحادیه فعالیت دارد، بنابراین قیمت روز دام زنده شهرداری برای هر نوع جنسیتی که از سوی این مرکز اعلام می شود، مطابق با تعرفه های مشخص شده توسط اتحادیه می باشد. بنابراین می توانید دام سالم با وزن دقیق و قیمت مناسب را از بهترین گوسفند فروشی ها تهیه کنید.