انتشار در تلگرام

به زودی وبینار مبانی ژنتیک کمی در اصلاح نژاد دام و طیور (1)  برگزار خواهد شد

اولین جلسه وبینار مبانی ژنتیک کمی در اصلاح نژاد دام و طیور (1)  در 6 بهمن ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تدریس استاد حسن مهربانی یگانه برگزار خواهد شد.
فصل اول این وبینار در پنج جلسه ( هر دوشنبه ) برگزار خواهد شد تاریخ های زیر برگزار خواهد شد  :

6 بهمن
13 بهمن
20بهمن
27 بهمن
4 اسفند

اسلاید های این وبینار به صورت انگلیسی ارائه خواهد شد

بخشی از سوابق دکتر حسن مهربانی یگانه:
- استاد دانشگاه تهران
- رئیس اسبق بخش ژنتیک شرکت Genex کانادا
- کارشناس عالی رتبه شرکت Oxagen آکسفورد انگلستان

شرکت کنندگان می توانند در این برنامه و به صورت زنده اقدام به مطرح نمودن سئوالات خود نموده و جناب آقای دکتر مهربانی به سئوالات کاربران پاسخ خواهند داد.

وبینار مبانی ژنتیک کمی در اصلاح نژاد دام و طیور (1) با همکاری معاونت آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگانی که در این وبینار حضور داشته باشند موفق به کسب گواهی معتبر این سازمان که در رتبه بندی آنان تاثیر دارد خواهند شد.

لینک ثبت نام :
https://www.itpnews.com/webinar/88

دانشجویان می توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف حضور در این وبینار استفاده نمایند. ( جهت ارائه کارت دانشجویی با شماره 09211281880 تماس حاصل فرمایید )

ثبت نام برای حضور در وبینارها محدود می باشد و میزان ثبت نام ها منوط به تعداد اعلامی برای مشخصات هر وبینار است و کد ورود به وبینارها تنها برای یک شماره همراه و آدرس الکترونیکی ارسال میگردد.

وبینار های موسسه ITPNews قابل مشاهده از تمام ابزارهای نمایشی متصل به اینترنت می باشند. شما می توانید از طریق سیستم عامل تحت دسکتاپ، گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و یا هر دیوایس دیگری در هر محلی که دسترسی به اینترنت دارد ( اتوبوس، فرودگاه، محل کار، دانشگاه، سالن نمایش، استان های مختلف، کشورهای مختلف و ... ) اقدام به مشاهده این وبینار نمایید.

آدرس نمایش این وبینار در زیر اعلام شده است و 5 دقیقه قبل از آغاز وبینار قابل دسترس خواهد بود:
https://www.itpnews.com/webinar

گروه تلگرامی مخصوص شرکت کنندگان وبینارهای ITPNews ساخته شده است که می توانید برای اطلاعات کامل تمام وبینارها عضو آن شوید :
https://t.me/itpwebinar