انتشار در تلگرام

اجازه افزایش خودسرانه قیمت مرغ را به هیچ کس نمی‎دهیم

استاندار زنجان گفت:از فردا هیچ کس اجازه افزایش خودسر قیمت مرغ را ندارد و برای کاهش قیمت مرغ ضروری است جلسات ستاد تنظیم بازار بیشتر برگزار شده و تعزیرات حکومتی با همه این افراد برخورد کند.
فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان،اظهار داشت: گاهی احساس می کنم برخی مدیران صد سال است که همدیگر را ندیده اند و و در جلسات با هم تبادل نظر می کنند.
وی بر ضرورت برگزاری منظم هفته دولت تاکید کرد و گفت: انتظار داریم دستگاه های اجرایی برای اجرای برنامه مدون و اجرای مطلوب پروژه ها همکاری کنند.
این مسئول از حضور برخی وزرا در هفته دولت خبر داد و افزود:انتخابات مشارکت بزرگ مردم برای نشان دادن قدرت در برابر استکبار و استبداد جهانی است.
استاندار زنجان برضرورت افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت:اینکه چه کسی رای می آورد، ربطی به ما ندارد اما باید زمینه حضور باشکوه مردم را در انتخابات فراهم کنیم.
حقیقی بیان داشت:هیچ کس حق زیاده خواهی در انتخابات را نداشته و باید مر قانون در انتخابات رعایت شود تا سلامت و امنیت انتخابات محقق شود.
وی اقتدار انتخابات را بر اساس قانون عنوان کرد و افزود: هیچ مدیری حق ندارد در مورد کس یا کسانی در انتخابات حتی در خفا موضع گیری کند، هر کس دوست دارد این کار را انجام دهد، باید استعفا دهد. این مقام مسئول با اشاره به عدم رعایت قیمت مرغ توسط برخی از افراد در زنجان،گفت:از فردا هیچ کس اجازه افزایش خودسر قیمت مرغ را ندارد و برای کاهش قیمت مرغ ضروری است جلسات ستاد تنظیم بازار  بیشتر برگزار شده و تعزیرات حکومتی با همه این افراد برخورد کند.
وی با بیان اینکه امروز قانون باید بیشتر از هر زمانی رعایت شود،افزود: ما ارادت به همه داریم اما باید آنها نیز در خدمت مردم باشند.
این مقام مسئول از ادامه سفرهای شهرستانی خود خبر داد و گفت:انتظار داریم حضور مدیران در روستاها و شهرها افزایش یابد که در ارزیابی مدیران این موضوع مورد توجه قرار می گیرد.
استاندار زنجان در خصوص تعیین 5 اولویت دستگاه های اجرایی نیز گفت:بعد از چهار ماه هنوز برخی دستگاه های اجرایی اولویت های خود را ارائه نکرد اند،از امروز هیچ اولویتی از دستگاه های اجرایی مورد قبول نیست،برخی مدیران شاید عملکردی ندارند که این اولویت ها را ارائه نکرده اند.
وی گفت:معنای رونق تولید کار با برنامه،عدم روزمرگی و توجه به اولویت ها است و برای رونق تولید در سال جاری یقین بدانید شش واحد تولیدی افتتاح می شود و سه واحد تولیدی که در طی 10 سال گذشته تعطیل بود،افتتاح می شود.
حقیقی برضرورت جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت:تکلیف همگان است که مسئله مردم را مسئله خانوادگی خود دانسته و مردم را آرام نگه دارند.
وی افزود:یک روز مشخص باید برای ملاقات عمومی مردم در نظر گرفته شود که من پنج شنبه ها این ملاقات را برگزار می کنم.